2010-10-07 ? 16:14:42

Köpet



Vi köpte vagnen igår, som ni nog förstod. Den var i jättebra skick och mycket bättre än vår "gamla".
Idag var Jamie på sin första ride i den och den gillades skarpt! Det syntes att han satt mycket bättre i den, men hade ändå samma underbara fjädring och lättstyrdhet som vår andra.
Så jag är supernöjd med mitt/vårt köp!

Jag har inte gjort mycket alls idag, bara städat undan lite här hemma och gick på en liten promenad. Eftersom Jamie fortfarande är snorig ville jag inte gå på babysimet idag, dels för att smitta andra och vill inte att han ska bli mer sjuk! Trist faktiskt för jag hade sett fram emot simningen, tycker det är så roligt!

Så här ser iaf vagnen ut här hemma

På vagnen ser ni också min nya Skip Hop skötväska som jag fyndade för 150kr på blocket, nice!


Nu ska jag fortsätta städandet medans J sover. Han har sovit så dålig nu när han har täppt näsa, vi har höjt sängen lite så han inte ligger plant och han har fått näsdroppar. Men det hjälper bara en liten stund. Nu har han sovit i över 2 timmar och det är väääldigt ovanligt för honom, så han måste ha varit väldigt trött!

Hoppas ni andra har en underbar torsdag!
Kommentarer
Cornelia

Vad bra! Ett plus att den var snygg också ;) Köpte du den i Hbg eller?

Usch, är Jamie fortfarande förkyld?! :/ Hoppas det blir bättre snart!

2010-10-07 @ 16:33:57
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Ida

Wow! Kostade den verkligen bara 150:- vagnen?!

2010-10-07 @ 17:11:41
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Emma

Var den inte bra eran förra vagn? Och jag undrar också, kostade den bara 150 kr?!

Jag har köpt EN vagn och det var när jag väntade Leon :p

2010-10-08 @ 08:00:42
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: