2010-10-05 ? 19:53:14

Helgen



I fredags var vi som sagt barnfria, även under lördagen var vi barnfria under 1 timme. Då stack vi och bowlade, det var riktigt längesen vi gjorde det och skoj var det. Tyvärr förlorade tjejerna STORT men det botade vi med ett par cider istället! ;)
Sen stack vi hem till mamma och pappa och hämtade Jamie. Vi åt där också innan vi rörde oss hemåt.





Under hela söndagen slappade vi bara då både jag och Oliver var helt slut. Vi är inte vana vid sena kvällar längre haha. Men det märks att jag förändrats, det är inte alls min sak att gå ut och supa längre. Jag kan tänka mig att gå ut nån gång då och då, men inte varje helg som man gjorde förut. Nej att vara mamma är mitt liv nu, det är där mitt hjärta ligger. Saknar inte utelivet alls!

Igår var jag på babysång i St Anna kyrkan. Först mötte jag upp med Charlotte & Olivia i stan så promenerade vi upp till kyrkan. Där mötte vi upp med Cornelia & Leon, Therese & Oscar kom samtidigt också. Babysången var lika mysigt som vanligt, Jamie älskar verkligen det. Han var lite gnällig igår men hans tänder besvärar honom så kan inte klandra honom. Efter sången promenerade vi till Maxi och fick handlat lite och sen åkte vi hem.

Jag skulle varit på mamma-core imorse, men Jamie har blivit förkyld så ville inte smitta ner de andra barnen där så jag lät bli. Vi var ute på en promenad innan idag dock, så vi fick röra på oss lite.



 

Jamie har förstått hur man förflyttar sig i gåstolen nu, så nu får man flytta alla saker. För han ska pilla på ALLT!
Så gudasöt är han!

 

 

Nu blev det iaf lite uppdatering från det dåliga helgskrivandet!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: