2010-11-09 ? 22:16:13

Tisdag



Nu sitter jag och lägger in auktionerna på Tradera, det tar så lång tid bara.
Jag var iväg på Step och det gick jättebra, var superskoj som vanligt. Jag hann hälsa på en snabbis på jobb innan också, köpte kycklingfiléer.
Nu har jag hunnit (aja, sen ett bra tag tillbaka haha) äta middag, duschat och snackat lite på cashewnötter.
Jag är dock oerhört trött och vill bara gå och lägga mig, men måste fixa klart auktionerna först.

Imorgon ska jag först på promenad med Farre, en tjej jag träffade på ÖF och hennes lilla Alvin ska förstås också med. Halv 3 ska jag träffa Sandra och fika på Espresso House och sen kika runt i lite affärer. Jag hinner nog sen hem om en snabbis för att hämta träningskläder innan jag måste cykla iväg till gymmet. Så en fullspäckad dag.

 

 

 

Mitt charmtroll

Kommentarer
Veronica, mamma till Nim

Sötnosen!

Är det gamla kläder som Jamie haft som du lägger ut?



Tack, känns skönt att skolan går bra trots tusen andra saker att göra :O



Jo jag förstår hur du menar. Jobbigt när man kommer in i ett ekorrhjul :(



Ok,. Herbalife blev dock min livsändring. Åt massa mediciner och sånt innan jag började med produkterna. För mina dåliga värden, järn m.m. Sedan jag började med produkterna, alltså sedan jag fick i mig bra näring så kunde jag sluta med medicinerna. Så det blev en livsändring :) Kommer ju aldrig sluta med dem. Jättebra när man inte hinner eller orkar. Man vet ändå att man får i sig bra näring :)



Hua nä man har ju verkligen inte lika mkt penngar med mammapengen. Att de inte höjer den? :) Du tar ut fullt med Jamie?



Hoppas ni får en bra dag, många kramar.

2010-11-10 @ 10:41:57
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: