2010-11-09 ? 22:52:38

Julklappstips



Vi behöver verkligen nya handdukar. De vi har är gamla som gatan och de flesta har t.o.m hål i sig.
Saken är bara den att jag har köpt nya vid olika tillfällen men har alltid gillat mina gamla bättre. Anledningen är att jag hatar mjuka handdukar, jag vill ha dom sträva! Jag har nu äntligen hittat en handduk på IKEA som lever upp till min standard! Så är det någon som läser som ska köpa julklapp till oss, här har ni ett utmärkt tips :D



Jag gillar den vita och den gråa, de här är badlakan och kostar 129:-/st
Skulle vilja ha 2 handdukar, 2 badhandduk och 2 badlakan
Kommentarer
Cornelia

Sträva handdukar får man om man tvättar utan sköljmedel och sedan låter dom hängtorka. Eller dom kanske mest blir hårda då :/ Väldigt omysigt tycker jag iaf, som diggar mjuka handdukar ;)



Du vann tomtedressen, utan konkurrans ;) Tänkte ju att du skulle få den på babysången, men jag var ju inte där i måndags och gången innan dess så var inte du där :( Kanske att jag kan ta med den på måndag om du ska dit? Eller så kan jag skicka den till dig, om du vill ha den innan dess. Bara ge mig din adress i så fall :)

2010-11-10 @ 09:55:41
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Madde

Kanske borde köpa sånna handdukar då

2010-11-10 @ 20:21:36
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Veronica, mamma till Nim

Ah smart, går det bra att sälja sånt på tradera? Jag brukar spara och sy om. Och som när jag åkte till USA så packade jag ner massa skräpkläder i två väskor.. sedan slängde jag kläderna där och fyllde väskorna med nyinköpt istället :) Perfekt hehe ;)



Ja alltså min kropp tog inte upp näringen i maten jag åt. Är ju iofs inte mkt näring i maten nu för tiden. Men med shakerna och mat kombinerat så mår jag prima, så det är skönt att man hittat ngt som funkar förutom massa tabletter från sjukan som bara gör så att levern får jobba järnet . .



Hehe du får ringa FK och klaga :P



Nehe sov gott, kram till er

2010-11-10 @ 22:20:19
URL: http://attblifler.blogg.se/
Mikaela

Såna har vi :D Lyllo oss! ;)

2010-11-10 @ 23:59:40
URL: http://miary.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: