2010-03-28 ? 16:02:30

BF idag!


Jaha då var vi äntligen här, BF-dagen, the D-day!
Det lär inte komma någon kille idag dock tror jag. Har lite sammandragningar, dom är ganska starka, men kommer inte tillräckligt ofta. Kanske 2-4ggr i timmen eller något, och det lär ju inte få ut någon unge ;)

Min känsla just nu säger mig att jag kommer att få gå till barnmorskan på tidsdag, då får jag förhoppningsvis en hinnsvepning och så sätter värkarna igång under dagen och jag föder på onsdag. Eller ja, känsla och känsla, mer en förhoppning!

Idag ska jag bara ligga i sängen heeela dagen, käka choklad och läsa på religionen.

Kunde bara inte somna inatt, somnade runt kl 7 imorse och vaknade vid halv 3.
Så är ganska sliten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: