2010-01-30 ? 20:19:34

Dagens


Usch, har inte varit hemma många dagar, men är redan uttråkad.
Vad gör man dom här veckorna när man bara går hemma och väntar på bebis? Har förberett i stort sätt allt.
Ska bara packa bb-väskan , men det kan ju faktiskt vänta lite till. Sen ska vi tvätta igenom alla sängkläder och vanliga kläder till lilleman, annars är allt klart. Vad gör vi nu?

Igår så vaknade jag och fick ett ryck, storstädade, alltid skönt när man är färdig. Men märkte efteråt att jag får lugna ner mig lite, ta lite varje dag eller så. Hade massor med sammandragningar och jätteont i ryggen, man kan inte göra något längre känns det som haha.

Idag vaknade jag och var från första stunden irriterad, det bara kröp i hela kroppen, kände mig så uttråkad. Jag skulle vilja att jag och Oliver skulle spela bowling eller åka skridskor, sen kom jag på att det kanske inte är de bästa aktiviteterna för en ganska gravid kropp :P Så imorgon ska vi åka och simma istället. Det kan vara skönt att känna sig viktlös en liten stund, inte ofta det händer nuförtiden haha.....


Idag bytade vi sida på sängen, känns helkonstigt. Men eftersom jag börjar bli så stor nu så är det svårt att ta sig förbi sängen på den sidan jag låg, jag slog i magen och gud vet allt, så nu blir det till att vänja mig vid andra sidan av sängen. Det skulle ju hända för eller senare eftersom spjälsäng och allt stod på sambons sida, och det är väl lika bra att jag ligger där när lillen kommer.

Har märkt att bebis har börjat ha mycket mer vakentid i magen, så roligt hur man märker deras tidsrytm nu.

Nu ska vi bara lägga oss i sängen och se nån film, bryr mig inte om vilken, bara mysa och finnas.
Ciao!
Kommentarer
J U L I E

Hehe du är aktiv du... 6-10 veckor kvar.. chill gumman... :-D

2010-01-31 @ 23:22:06
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: