2010-08-03 ? 20:41:52

Dag 3/28 - check!


Jaha då var 3e dagen utan godis avklarad, men suget finns definitivt kvar!
Idag gjorde jag 2 pannkakor till lunch till mig och istället för en massa sockrig sylt så tinade jag frysta bär och körde i en mixer, blev precis som sylt, fast inte lite sött. Det var helt okej! Definitivt ett bra alternativ till godis.

Nu är tacopajen i ugnen, blev sen mat eftersom jag varit och tränat. Idag blev det step 1 och instruktören körde nya steg, ganska svåra och han körde seten om och om och om igen utan paus, så jag var DYNGSUR och jävligt andfådd! Men det är så himla skönt efteråt, och det är riktigt roligt under tiden! Ni som inte provat step, gör det!

Det blev ingen mammagrupp idag. Jamie bestämde sig för att göra morgon kl 4!!!!! Men sen idag såg jag en bula på tandköttet, så tror det är en tand på G. Det förklarar ju isåfall hans doliva sovrutiner de senaste veckorna och hans mindre trivsamma humör de 2 senaste dagarna, inte lätt att vara liten! :P
Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Åh, det är ju mycket godare att göra sylten själv (jag gör också utan socker). Den man köper är ju så jädra söt!

2010-08-03 @ 21:12:50
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Alexandra -mamma till Leia

Bra med att va utan socker!

Keep up the good work! Frukt och bär är bra. =) Naturligt gott =)

2010-08-03 @ 21:34:39
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra -mamma till Leia

Hej gumman. Usch. Låter som du har haft det jobbigt om nätterna. Leia va bara jobbigt några nätter. Men vi har insett innan att 1an (vi har semper, tycker den va bättre än Nan) inte mättade så bra. Prova ge ersättning till kvällen och natten. Det finns speciella flaskor som är "formade som bröstet" som han kanske gillar mer?!

Och leksaken - Leia ÄLSKAR den. I början var hon lite skeptisk. Men hon har den jämt nu. Bra att hålla i, bita i och bara titta på :)

2010-08-04 @ 08:32:30
URL: http://triquetra.blogg.se/
sara - mamma till wilda

Duktiga dig.



Ja, om du ammar ska du inte hålla på med sånt trams. Jag tog inte tag i "bantandet" på riktigt förrän jag slutat amma. Jag försökte att njuta istället. Kan säga att det blev lättare oxå då jag inte är lika hungrig längre =)

2010-08-04 @ 12:37:30
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: