2009-09-23 ? 08:58:38

Grrrr!!



Idag lär jag inte vara världens trevligaste att ha och göra med. Bara varnar alla, så kan ni hålla er undan mina vredesutbrott.
Jag har för fasiken inte sovit en blund inatt, är så himla trött på min blåsa. Sandra och Malins idé om att sätta en spann bredvid sängen är intelångt borta just nu. Jag har säkert gått upp minst 10-15 ggr mellan 23 och 07.
Jag är ju bara i vecka 14, hur tusan ska det bli längre fram?!
Nu sista gången jag var uppe kunde jag dessutom inte somna om, så nu får jag väl glatt vara vaken.


Kommentarer
Ida

Får hoppas du får sova bättre inatt :-) Drick inte så mycket på nätterna så ska du se att du pinkar lite mindre ;-) Jag vet att det är svårt när man är dö-törstig. Men är så värt det när man inte behöver springa lika mycket på nätterna!

2009-09-24 @ 22:37:28
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: