2011-01-12 ? 22:35:57

Dagen


Jag hade planerat på alla lägga in en massa fina bilder från mammafikan idag, men jag är helt slut så orkar inte! Det var fullt med barn, 8st, varav 2 var ett tvillingpar på 14 månader, så liiiite mer energi än alla andra barnen ;)
Det var jättemysigt iaf.

Direkt när jag stack därifrån mötte jag upp med Oliver som tog Jamie så att jag kunde sticka till jobb. Har jobbat mellan 14-21 idag och kom innanför dörren för en halvtimme sen, så är bra trött.
Nu ska jag bara läsa lite bloggar sen blir det läggdags.
Hade nämligen planerat in ett gymbesök innan jag börjar jobba kl 12 imorgon, får se om jag orkar dock, nu är jag heeelt slut

Sov gott
Kommentarer
Meya & Frank

Oj, vad stor Jamie har blivit! Han är så söt :)

2011-01-15 @ 19:55:39
URL: http://giveallmysecretsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: