2011-03-07 ? 11:47:05

Uppdrag pågår

Uppdrag få Jamie att sova är påbörjat! De senaste två månaderna har varit ett helvete, han vaknar allt från 3ggr under natten till flera gånger i timmen natten lång. Sen vaknar han runt kl 5 och vill upp, då kämpar vi i 1½h för att få honom att somna om, har vi tur sover han då en timme eller som i morse då han sov 5 minuter, skoj!

Så vi ska nu dra ner hans sovstunder under dagen från två gånger till en gång. Ska försöka att senarelägga hans nattning något också. Jag hoppas detta fungerar för vi är så himla trötta just nu!


Till lite roligare nyheter, Jamie har tagit sitt första steg helt utan stöd. Han står längre och längre stunder helt själv nu, nu går det undan! Vi har nyss ätit lite lunch och snart ska Jamie få sin innan det blir dags för middagsvilan.
I eftermiddag ska jag iväg och storhandla med min mamma så vi får hem lite mat här.

Hoppas ni alla haft en bra helg!
Kommentarer
Farre

Men va roligt. Så duktig han är.

Alvin vill fortarande inte gå utan att vi håller honom i båda händerna. Men jag försöker få honom att slappna av. Men det får väl ta sin lilla tid.



Lite mindre roligt att han fortfarande sover så dåligt. Det måste vara riktigt jobbigt.

Där har jag dock inga större problem. Alvin sover hela nätter. Det händer sällan att han vaknar under natten, och om han gör det så är det en endaste gång bara för att äta. Så tack gode Gud för det. Hoppas det löser sig för er.

2011-03-07 @ 12:21:35
URL: http://farelicious.blogg.se/
Veronica, mamma till Nim.

Vad kul att han tagit sina första steg, det är stort =)

2011-03-07 @ 14:42:29
URL: http://attblifler.blogg.se/
Nina, ensamstående mamma till Liam

Vad roligt att han tagit första stegen ! :)

2011-03-07 @ 17:37:17
URL: http://nninaaw.blogg.se/
Ann

wow vad stort att han tar några steg. Frank har precis bröjat krypa och sätta sig upp själv. Hoppas verkligen att nattningarna går bättre, jag vet ju hur det är att ha sömnlösa nätter. Det är ett under att man orkar! Kämpa på!

2011-03-19 @ 14:46:43
URL: http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: