2011-06-02 ? 08:49:01

I'm back!

Jaha, ska vi våga oss på ett blogginlägg då? Jag har verkligen inte känt för att blogga nu när mitt liv har varit i tumult. Allt börjar landa nu och vi vänjer oss vid ett nytt liv

Allt flyter på, jag jobbar och Jamie växer och frodas hemma med pappa. Det är så underbart att bara jobb halvtid. Dock ska jag ner till lärcentrum/komvux imorgon för att prata lite om min framtid och vad jag ska plugga osv, känner att jag behöver satsa lite på framtiden nu. Detsamma gäller Oliver, han måste få ett jobb!

Vi vill så mycket med våra liv, men just nu kan vi inte göra något av det eftersom vi är ganska begränsade ekonomiskt. Men det kommer!

Här hemma är det fullt ös sedan Jamie började gå, han flyger från ställe till ställe. Han blir mer underbar för var dag som går. Jag älskar att se hur hans personlighet kommer fram mer och mer, både på gott och ont haha, ni föräldrar vet vad jag menar ;)

Min tanke är att börja blogga ordentligt igen, men för att göra det behöver jag lite hjälp ifrån er. Jag behöver inspiration, vad vill ni läsa om? Gillar ni det här dagboksupplägget som har varit eller är det något annat ni vill att jag skriver om? Ge mig gärna lite feedback!

Nu vaknar snart Jamie från sin morgonvila och så ska vi försöka fundera ut något att göra idag!
Har saknat er!
Kommentarer
Ann

Vad roligt att du är tillbaka. Jag känner igen mig i att allt bara blir roligare, det händer så mkt nu, de är som små minimänniskor redan. Jag vill jättegärna läsa om ditt liv så som du gjort. Du har varit personlig, det är mest intressant. Sen gillar ju jag när du ger lite shoppingtips och visar hur ni fått det hemma! Hoppas du kommer igång igen! Kram

2011-06-02 @ 16:30:59
Mikaela

Härligt att en av mina favoritbloggar är igång igen :D Jag tycker det är jättebra som det är! Bara du uppdaterar nån gång om dagen ;D

Vi vill också så himla mycket! Bo i hus och åka utomlands en massa osv. Men här är också ekonomin begränsad. Men som du säger, det kommer! Vi är fortfarande himla unga :) Och så länge man har mat och kärlek ska man vara glad liksom.



Svar: Haha, vädret var faktiskt fint ena sekunden och dåligt andra men det blev lite jobbigt när vi var tvungna att kuta hem i regnet :p Är dösugen på att flytta lååångt neråt! Är det sant att ni har palmer i Helsingborg? Bara det skulle få mig att vilja flytta dit haha. Men Peter är mer inställd på GBG.

2011-06-03 @ 14:44:04
URL: http://mikaelae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: