2011-06-08 ? 20:06:22

De senaste dagarna



I måndags åkte jag ju som sagt till Malmö med Therese och hennes son, hade en jättetrevlig dag. Däremot var loppisen ganska dålig, tyckte inte där fanns mycket alls. Men det var kanske för att jag hade höga förhoppningar eftersom det är just en barnloppis. Jag kom hem med en bok, två leksaker, ett par badbyxor och en omlottklänning till mig själv.

Sen igår åkte jag och Jamie först ner i stan och träffade Sandra en runda innan vi skulle åka ut och hälsa på Charlotte och hennes lilla Olivia. Det var länge sen vi träffade dem men det ar hur roligt som helst. Det är helt annorlunda nu när Jamie börjat gå, de kan leka på ett helt annat sätt.

Idag blev det bara en öppen förskola, jag var helt död imorse. Kanske för att jag har ränt rundor nästan varenda dag jag har varit ledig nu, lite tropisk värme på det och resultatet blir en väldigt trött Sandra. Men vi har haft en jättemysig dag ändå, vi har lekt, busat och sjungit. Nu har jag nyss gett Jamie ett bad innan det var dags för honom att sova.

Jag har inte varit hungrig innan så nu tänkte jag göra en hemmalagad hamburgare till mig själv och mysa upp i soffan. Imorgon är sista dagen på min ledighet och det känns jättetrist. Har inget inplanerat så tror att vi kommer ta det lugnt hela dagen, har inte hunnit vila upp mig än haha





Lillskiten försöker äta själv :)

Kommentarer
Bella

Låter som några mysiga dagar med massa hittepå! Bilderna på Jamie är helt bedårande! Så kul att se dem försöka!!! Kram Bella

2011-06-09 @ 01:08:29
URL: http://ceisabelle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: