2011-01-20 ? 21:39:42

Solen tittade fram


Idag har vi varit och hälsat på Charlotte och lilla Olivia i deras nyinköpta hus. Det var superfint och vi hade ne mysig lekstund och fika. Det var dessutom helt underbart väder i förrmiddags, innan det blev kallt igen. Det var riktigt soligt och nästan lite varmt!



Det är så härligt att bo på kusten




Jag med Olivia (17 månader) och Jamie


Efter besöket så mötte jag upp med Oliver i stan som skulle hämta upp Jamie så jag kunde sticka och träna. Det blev 2 timmar på gymmet idag, riktigt skönt.
Nu har jag precis tagit ett varmt bad och ska gå och lägga mig.

Imorgon ska jag hem till Maria och hennes lilla Ella en snabbis, inte sett dom på evigheter. Sen ska mamma passa Jamie ett par timmar så att jag kan sticka och träna.

På lördag ska jag och Oliver gå ut och hitta på något, kanske restaurang, för att fira min födelsedag som är på söndag. Så Jamie ska sova över hos mormor och morfar från lördag till söndag och därmed får vi en lång sovmorgon också, ska bli superskönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: