2011-01-23 ? 12:59:30

Restaurang


Jag och Oliver hade en jättemysig kväll igår. Mamma hämtade upp Jamie vid 4 och vi hade bokat bord till klockan 19. Maten var oerhört god och vi var fruktansvärt mätta när vi va färdiga. Efter restaurangen gick vi och tog varsin öl och promenerade sen uppåt mina föräldrar för att ta bussen hem, men vi mötte min mamma som var ute med hundarna och följde med hem där ett tag istället. Det blev ett par groggar och vi missade bussen hem två gånger haha.

Vi var nog inte hemma förrän strax efter 12 och somnade inte förrän närmre två. Så idag var det extra skönt med en sovmorgon, sov till 10.40! Ringde mamma direkt och allt hade gått super med Jamie, han hade sovit hela natten och vaknade inte förrän kl 6.

Idag är det min födelsedag, 24 år blir jag. Mamma och pappa kommer förbi på fika sen när de lämnar av Jamie, annars blir det bara familjemys idag.
Kommentarer
Cornelia

Ett stort grattis! :)

Så du fyller bara 24?! Jag som trodde att vi var jämngamla. Du gick väl inte en klass under mig, eller? :/

2011-01-23 @ 14:42:40
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
J U L I E

Grattis finaste Sandra på din dag :D Du verkar haft en toppenkväll igår och det tycker jag är riktigt skoj för det behöver du :) Hoppas fikat med päronen och familjen blir lika lyckat! Kramar i massor

2011-01-23 @ 17:49:02
URL: http://juulieee.blogg.se/
Nina, ensamstående mamma till Liam

Grattis ! =)

2011-01-23 @ 18:06:05
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: