2011-01-26 ? 05:55:12

Morgon



Usch vad trött jag är. Jamie har väl sovit okej, och med det menar jag att han endast vaknat upp ca 3-4ggr från det vi la oss kvart över 12 tills jag vaknade halv 5 i morse. Jag mår inte så bra idag, har ont i magen och huvudet så när min mobil protesterade högt kl 04.30 att batteriet var slut så kunde jag inte somna om.

Jag tror inte jag somnade förrän framåt kl 2 inatt heller så har med andra ord inte fått sova sådär fantastiskt mycket. Jag har problem periodvis med att kunna somna. Jag ligger och vrider och vänder mig, upp och öppna ett fönster, vrida sig lite till och ja så kan jag hålla på i ett par timmar även så igårkväll.

Men nu har lillen vaknat och det är min tur att ta morgonen, så då är det bara att stiga upp. Strax efter 8 går vi och lägger oss igen, får man längta dit?

Kommentarer
Mikaela

Du skriver att han vaknar 3-4 ggr, vaknar han då och vill leka eller vaknar han till bara?

2011-01-26 @ 13:02:50
URL: http://pickadoll.org
Mikaela

Ja visst är det likt :) Blev jätteglad när jag såg det. Ingen tvekan om att det är hon.



Alexis gör likadant, inatt vaknade hon minst en gång i timmen men det var extremt. Annars är det några gånger bara. Man blir ju så nervig och på hugget när det är så där. Vill ju inte att hon ska vakna till helt och hållet men samtidigt vill jag ju att hon ska komma till ro igen själv vilket hon är bra på om jag inte hinner dit ;)



Hon sover fortfarande med ena sidan på spjälsängen öppen mot oss så jag har lätt att ha handen i hennes säng så det stör mig inte så mycket. Man vaknar ju till lite mer om man måste kliva upp så förstår att det är jobbigt.



Haha, blev en lång kommentar, hope you don't mind ;D

2011-01-26 @ 21:29:21
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: