2011-01-10 ? 18:12:49

Massa jobb


Har inte orkat uppdatera något i helgen då jag jobbade. I fredags jobbade jag mellan 10-19, jag var innanför dörren strax innan 8 och hann därmed precis säga godnatt till min lilla älskling.
Lördagen jobbade jag 13-21 och såg knappt Jamie på hela dagen, men så blir det ju tyvärr. Så igår spenderade vi hela dagen med att mysa hela familjen för att ta igen förlorad tid.
Vi gjorde inget speciellt under dagen, bara lekte. Framåt eftermiddagen tog Oliver med lillen ut på en promenad så att jag kunde städa.
Jag såg till att tvätta av alla Jamies leksaker och sen fick sig resten av lägenheten en omgång.
På kvällen tog jag mig ett varmt bad och öppnade en flska vitt och bara njöt. Det blev en tidig kväll igen, la mig och läste iställlet.

Idag har vi lekt en massa och vi var ute och promenerade i en timme innan. Imorogn är det start för öppna förskolan igen, ska bli rolgit har saknat att gå dit och leka av Jamie varje vecka haha. Efter ÖF har vi babysimningen också, så det blir full rulle imorgon.

Vad har ni gjort i helgen?



Mys med hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: