2011-01-26 ? 07:26:43

Lägenhetsvisning


Igår fick jag alltså mejl om att vi skulle ringa personen som bor i lägenheten för tillfället för att få en visning. Jag slängde mig på luren för att skicka ett sms till henne så vi kan bestämma en tid, eftersom klockan var efter 21 ville jag inte ringa.
Men tror ni min eller Olivers telefon fungerar? Nej! Det var något konstigt med 3's nät hela kvällen och natten. Vi provade t.o.m att gå runt huset här hemma men inte hjälpte det!

Det är nämligen så att det här hyresbolaget ger lägenheten till den som först hör av sig efter att ha tittat på lägenheten och blir godkänd av dom, så det är först till kvarn. Jag vill därför vara snabb att ta kontakt med kvinnan så att vi, om vi känner att det är för oss, kan meddela att vi vill ha lägenheten.
Jag har en liten fördel eftersom jag har bott inom det bolaget innan och har ett fläckfritt förflutet där, så hoppas att det väger in.

Så nu får ni hålla tummarna att vi kan få titta på lägenheten idag och att den gillas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: