2011-01-05 ? 19:42:00

Jamie - 9 månader






- Kryper nu ordentligt

- Ställer sig upp mot saker och går längs med dom

- Ställer sig upp mot allt och släpper ena handen så han tränar balansen

- Vaknar runt kl 06 och lägger sig 19.30-20.00

- Stl 74/80 i kläder och stl 4+ i blöjor

- Klappar

- Tittat på lampan i köket om vi frågar vart lampan är

- Har börjat klappa katterna lite försiktigare istället för att knipa

- Använder pincettgreppet hela tiden nu

- Älskar dammsugaren och kryper efter mig så fort jag dammsugar

- Har börjat andas häftigt samtidigt som han gör ljudet F, knäppunge!

- Har ett underbart skratt

- Tycker det är superroligt att spela på sina läppar

- Plockar upp hårda saker såsom mobil, fjärrkontroll eller klossar och gillar att slå odm i ansiktet på oss

- Om han tar upp något och stoppar det i sin mun så erbjuder han oss också att smaka

- Tycker om att pilla på våra tänder

- Har börjat digga musik, han gör något av en headbang (*asg*)

- Hans ena framtand där uppe har börjat komma igenom, men båda kommer helt vilken dag som helst, vilket resulterar i 4 tänder

- Hans favoritleksaker är träklossarna eller någon av de alla musikleksakerna han har

- Är väldigt fascinerad av kattmaten

- Provar sig gärna fram med sin röst, skriker högt, piper ljust eller en riktig basröst, alla är roliga

- Har lärt sig att sätta sig upp från krypläge


Kommentarer
Sofie

Önskar att jag också skrivit ner sånt här varje månad.. Har varit så dålig på det. Fast allt står i bloggen, lite utspritt bara, så nu sitter jag och letar genom den när jag ska fylla i saker i hans fotoalbum.. Funkar bra, men hade varit bättre att ha det såhär.

Kul att läsa :)

2011-01-05 @ 22:15:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: