2011-01-30 ? 07:56:38

Helgen som varit


I fredags var som sagt min bror här på besök. Mycket trevligt var det och efter lite tjat blev det kinamat till middag, mums mums!




Igår jobbade jag nästan hela dagen, 13-21.15. Innan jobb stack lilla familjen ner på en loppis för att se hur bra den var för att vi eventuellt ska sälja lite saker. Men det var inge bra alls, så det för bli att vänta tills bakluckeloppisen sätter igång igen. Sen var jag inte hemma förrän runt 22 igårkväll. Vi satte på en film, Unstoppable, och sen blev det sängen kl 00.

Jamie har dessutom bättrat sig enormt med sömnen, de senaste 3 av 4 nätterna har han sovit till 07.20! Som ni vet är det en stor förbättring! Däremot vaknar han fortfarande en del under natten, men det kan man stå ut med om han sover så länge! Men förhoppningsvis kommer det också att lugna ner sig snart!



Kommentarer
Veronica, mamma till Nim.

Så härliga bilder på Jamie :)



Vi hade superkul igår! Mkt lyckat =)



Aha, då är jag med på varför du ska sälja den ;)



Ha en bra söndag, kramkram

2011-01-30 @ 12:34:08
URL: http://attblifler.blogg.se/
Ann

Vad roligt att se lite jämförelse bilder från förr och nu. Så stor han blivit!



Vad skönt att Jamie sover bättre nu. Har hört flera som fått problem så här helt plötsligt när de blivit äldre. Kan det vara den här separationsångest fasen de hamnar i mellan 7-9 månader? Vi har ÄNTLIGEN fått Frank att somna själv mha fem minuters metoden, underbart!

2011-01-31 @ 09:44:12
URL: http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: