2011-02-07 ? 00:29:47

Slappedag


Usch, jag har inte varit människa idag. Både jag och Oliver har varit bakis och riktigt slöa, så inte världens roligaste föräldrar idag med andra ord. Det har blivit lek i soffan, lek i sängen, sömn, men vi tog faktiskt ut lillen på en timmes promenad vid 3-tiden. Har inte varit mycket energi här idag, förutom Jamie som dagen till ära verkade ha en extra dos av energi :)

Kvällen igår var riktigt lyckad, vi tog oss igenom 6 flaskor vin och hade druckit mer om det inte var så att allt var slut! Det var nog tur det, för jag har hört rykten om att de andra också var ganska bakis ;)

Vi snackade så mycket skit! Det var som taget ur ett såp-avsnitt, det var inte mycket vi inte pratade om igår. För att inte nämna några namn så kom det fram att en av tjejerna hade tagit sönder sin dildo (bröts på hälften), en annan tjej (som aldrig snackar sex) satt och gav onanitips! Fy fasen vad vi skrattade, mina underbara tjejer! Kvällen slutade med att jag bytade om till myskläder och fick fotmassage av Lina innan Malins mamma hämtade allihopa halv 3 inatt. Oliver kom innanför dörren strax efter 3 och vi somnade runt 4, därför var det underbart när Jamie slog upp sina blå klockan 6 imorse. Visste inte om vi skulle skratta eller gråta! Jag kände mig aldrig särskilt onykter igår, men var inte lika pigg idag. Hade en hemsk huvudvärk och var så himla seg, men det var värt det!


För övrigt har Jamies utslag fortfarande inte försvunnit, så vi ska boka en tid på BVC imorgon och förhoppningsvis kan vi komma under dagen så dom kan kika på dem. Han mår precis som vanligt, samma goa och glada kille. Äter, sover och skiter som vanligt och heller ingen feber. Men hellre att dom kikar på det, så att man kan vara helt lugn!





Snyggingen i kläder med vårkänsla. Passade på att använda hans Puma skor innan han växer ur dem

Nu nannar han så gott och jag ska joina honom. Tänkte bara berätta att jag lever, om än lite tvivelaktigt ;)
Kommentarer
Ann

Oh vad roligt ni verkar ha haft det hahahah... ja man har inte vant sig vid att man inte får sovmorgon dan efter, man tror på kvällen att man klarar det men det är tungt sen på morgonen hahaha.



Vet inte vad det är för utslag men en kompis son hade prickar över kroppen som blev fler och fler, de kliade inte. BVC sa att det var nåt som kallades femte sjukan och som bara försvann sen, inget man gör nåt åt, kasnke det är det? Men alltid skönt att prata med bvc!! Det är ju så mkt prickar och utslag de kan få så man vill ju känna sig lugn att det är ok! Tur att BVC finns!

2011-02-07 @ 10:35:32
URL: http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: