2011-02-16 ? 23:51:31

Snooze


Superdålig uppdatering! Inte bara från mig men från hela bloggvärlden känns det som, alla snoozar, likaså jag.
Här hemma håller jag på att försöka sälja av så mycket kläder, prylar och möbler som möjligt inför vår flytt.
Vi vill ha typ ingenting med oss, vi vill köpa massa nytt och bli av med 100 ton småsaker, sånt som man inte använder men som man ändå drar med sig från ställe till ställe. Sakerna ger mig ånget, jag känner mig tyngd av alla våra prylar. Jag vill flytta och i samma veva slänga av mig alla stenar jag har på mina axlar.

Nu ska jag gå och lägga mig. Så jag kan vakna något så när pigg och utvilad inför ännu en fantastisk dag med min familj! Jag och Jamie ska iväg på förmiddagen, vi ska med några mammor+bebisar till babysång, alltid skoj!

Ha det bra gott folk
Kommentarer
eriika

varje gång man flyttar tänker man "inget onödigt ska med den här gången och bara ta onödig energi eller stå i förrådet och ta plats" men lik fan är det alltid nått som slinker med ändå :P hade jag varit ekonomiskt oberoende hade jag nog börjat om på ny kula. jag har sagt i 2 år att jag ska rensa förrådet.. inte hänt än. haha. eller jo vi ha slängt massa stora grejer som en garderob och sånt. jag rensade ut lite kläder (9 påsar som åkte iväg!) men de är fortfarande överfullt. får inte ens in vagnen :P

2011-02-17 @ 08:29:15
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: