2011-02-11 ? 13:04:20

Min son har också rosa kläder, so what?!


Gick och la mig strax efter senaste inlägget igår och somnade som ett skott! Jag sov så skönt hela natten och gick inte upp förrän 10.30 idag. Jag behövde verkligen vila ut!

Sen stiger man upp och möts av en sån här artikel. Jag förstår inte mig på varför barn inte bara kan få vara barn. Varför måste färger, aktiviteter och ett beteende tillhöra kön?


I eftermiddag ska jag som sagt hoppa in och jobba i 3 timmar, känner fortfarande inte för det. Hade mycket hellre bara suttit hemma och myst med mina älsklingar.
Fixar till lite lunch till Jamie as we speek. Jag och Oliver åt fisksoppa igår med alaskan pollock, räkor, morot och purjo, så jag la undan lite till Jamie. Nu kokar jag lite potatis och blomkål som jag ska slänga ner i soppan så den blir lite matigare för honom. Förstår inte varför barnmat alltid ska vara så tråkig. Man kan väl hitta på lite roligare saker till dom, särskilt om man lagar själv!

Nej nu kommer grabbarna tillbaka från affären så nu ska jag mixa Jamies mat lite så han får mat i magen innan hans lunchvila.

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: