2011-02-15 ? 12:52:33

Ful, fulare, fulast?


Usch jag känner mig så himla sunkig. Jag tappade aldrig mycket hår under amningstiden, eller sen jag sluttade för ca 6 månader sen. Men NU, herregud vad jag tappar hår. Jag som redan har supertunt hår känner mig som om jag håller på att bli flintis.
Dessutom har jag fått finnar i heeela ansiktet, en hel drös. Jag hade riktigt mycket finnar udner puberteten, men har sen dess haft ganska fin hy, förutom periodvis då det ploppar upp ett par finnar. Men detta är det värsta jag varit med om! De är stora, de sprider sig och jag ser för jävlig ut. Jag som alltid har smink på mig försöker att undvika det så mycket som möjligt just nu, när jag är hemma iaf. Går jag ut MÅSTE jag sminka mig. Men här hemma går jag och ser ut som något katten släpat in.

Detta ovanpå att jag känner mig fetare än fetast och inte ser nån jävla utväg får mig att må riktigt kasst just nu. Jag vet vad som behöver göras, men jag kan inte, det GÅR inte!
Ge mig bättre karaktär, please......



Kommentarer
Mikaela

Sov :) Sömn är så jäkla viktigt för mitt välbefinnande. Hyn mår som bäst när jag får sova mycket, och det blir det ju inte mycket av nowadays.. ;) Det är mitt bästa tips i alla fall. Låt Oliver ha Jamie ett helt dygn utan att du behöver ha ansvar och passa på att ta hand om dig själv, sov så mycket du kan, vila och bara var. Hoppas du känner dig bättre snart!

2011-02-15 @ 13:35:47
URL: http://mickis.org
Veronica, mamma till Nim.

Men gumman då =(((

2011-02-15 @ 16:08:41
URL: http://attblifler.blogg.se/
eriika

det där sitter baaaraa i ditt huvud.. du är hur fin som helst!

2011-02-15 @ 16:57:06
URL: http://headtrips.blogg.se/
J U L I E

Men sötaste du <3 Inte är det så att du är ful eller fulast, du är en utav de vackraste personerna jag känner och som erika här ovan säger så ligger det enbart i ditt huvud för du är superfin!!!



Du vet vart jag finns ifall du behöver prata av dig... Lots of kisses

2011-02-15 @ 17:40:31
URL: http://juulieee.blogg.se/
Tessie

Håller med dom andra om att du är superfin! Det är ofta jag kollar på bilder på dig med avund på din fina hy! Jag har heller inte problem med finnar (fast har en ganska stor nu iofs...) men har desto mer leverfläckar och spruckna blodkärl i ansiktet. :/



Det där med håret så hade jag samma sak, det var så att jag blev rädd ett tag. Fick stopp i avloppet typ varannan dag... Rätt som det var så bara vände det och det började växa ut igen! Nu för tiden går jag med början till hockeyfrilla då håret jag tappat börjat växa ut igen och är ca 3 cm. Jag ammade Noah i typ 1,5 månad och du ammade Jamie bra mycket längre än mig så jag tror nog att det kommer att vända snart för dig! (Jag tappade hår ett tag sen lugnade det ner sig och sen började jag tappa igen men nu märker jag att det är över äntligen!)



Kram!

2011-02-15 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: