2010-09-26 ? 19:38:44

Tävling!


Eftersom jag har fått äran att buzza om Pampers active fit så tänkte jag göra som madelene och lotta ut paket med varuprover av blöjan här i bloggen. Jag lottar ut ett paket med varuprover av blöjorna som passar barn mellan 7-18kg.




Tävlingsregler

1. Kommentera i detta inlägget så är du med i dragningen.
2. Efter du provat blöjorna måste du mejla mig och berätta vad du tyckte om Pampers Active Fit

Tävlingen pågår tills den 2/10 och skickas efter vinst hem till er på min bekostnad.

Så vad har ni att förlora?
Kommentarer
Ida

Im in! Jag hann inte anmäla mig till den kampanjen eftersom vi var på semester då =/

2010-09-26 @ 20:24:57
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Sandra

Jag och Selma och Hugo är gärna med och testar lite blöjor!=)

2010-09-26 @ 21:06:52
URL: http://sandrasj.blogg.se/
Therese

Oscar är gärna en kanditat att testa blöjor =)

2010-09-26 @ 21:16:58
Malin

Alice (eller rättare sagt hennes föräldrar) skulle också gärna vilja testa blöjorna! Just för tillfället har vi inga vi är 100% nöjda med, så som du skrev - vi har ingenting att förlora!

2010-09-26 @ 21:31:15
mikaela

bästa blöjorna som finns! vad jag vet ;) skiter i att vara med i dragningen så att alla andra får chansen att testa blöjan med stort B :D

alexis fick börja använda dom när hon var ca 4 månader och sedan har vi fortsatt. testade liberos up&go för att jag trodde dom var smidiga (+ att hon inte kan peta av sig dom) men det var nog sämsta blöjan nånsin. ligger hon på mage och bökar runt så läcker den.

överlag så känns pampers blöjor mjukar än liberos. och jag som alltid tänkt att jag ska ha en liberobebis, haha. :(



ni verkar också digga dom ser jag :)

2010-09-27 @ 01:04:59
URL: http://pickadoll.org
Ann

Oh vad roligt med tävling... vi använder mest pampers men har provat både libero och pampers. Känns som pampers sitter mjukare och smidigare... i början läckte libero hela tiden för oss... det är alltid kul att prova olika!

2010-09-27 @ 10:03:56
Magdalena

Jag är jättegärna med och tävlar. Precis rätt storlek för min minsting Elin. Och Pampers är favoriten sedan tidigare, så det vore ju kul att prova dessa!



2010-09-27 @ 22:13:05
URL: http://makane.blogg.se/
dana

om paul förstsätter äter som han gör nu, da är han uppe snart vid 7 kg hehe

2010-10-02 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: