2010-09-25 ? 18:00:28

Sjukstuga


Idag tycker jag riktigt synd om mig själv!!

Hade Sandra, Malin och Tomas över på middag igår. Det blev några groggar för mig (det är inte mycket man tål längre). Vi lyssnade på musik och satt och pratade, jättemysigt!
Oliver var ute och svirade med några kompisar men skulle vara hemma i tid eftersom han skulle ta J nu som imorse.
Kl 2 gick jag och la mig och då hade han fortfarande inte kommit hem.
Jamie vaknade första gången vid 4 och då fick han en flaska, kvart över 5 ville han inte sova längre. Så blev inte alls mycket sömn för mig. Att man sen mår riktigt dåligt gör inte det hela bättre!  Är riktigt riktigt förkyld, det blir värre och värre, inte bättre!

Oliver hade blivit för full och stannade hos sin polare.... Snällt!
(fast vill inte att han tar hand om Oliver när han är full ändå så spelar inte så stor roll)

Vid 1-tiden gick jag och la mig och vaknade inte förrän nu kl 17. Behövde nog sova lite, tyvärr gjorde det inte att jag mådde bättre, snarare tvärtom. Har ont i alla mina leder, halsen, näsan, huvudet, ja överallt.
Är riktigt gnällig också!!

Jag är så sugen på lösgodis idag så ska nog köpa ett par hekto när jag cyklar till affären nu.
Vi har inte tagit ut något ur frysen att äta så jag tänkte cykla bort och handla något.
Något enkelt att laga eftersom energin inte ligger på topp.

Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har!
Kommentarer
eriika

usch låter inge bra alls :/ du får se till att karln din skämmer bort dej ordentligt för att make up för hans lilla tabbe igår/inatt :) och KRYA PÅ DEJ!

2010-09-25 @ 18:17:21
URL: http://headtrips.blogg.se/
J U L I E

SV: åh tack... jag tycker mig inte se mycket till förändring.. står helt still på vågen nu :(

2010-09-25 @ 22:02:15
URL: http://juulieee.blogg.se/
Mamma till Nim ♥

Men din stackare, låter inge vidare alls. Krya på dig!



Ja simma är alltid kul med dem, särskilt eftersom han gillar att bada. Och så blir han helt utslagen resten av dagen. Han liksom leker av sig till max så är han helt lugn sen resten av dagen :) Verkligen stimulerande :)



Har inte heller provat kesella, men eftersom jag inte tål laktos & komjölks grejjer så får jag nog skippa det också. Samma med keso ju, skittrist. Särskilt eftersom det är så nyttigt.. men men inget att göra åt :P

2010-09-25 @ 22:42:28
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: