2010-10-13 ? 12:52:36

Skallebank


Aj vad jag har ont i huvudet idag. Började må lite dåligt igårkväll, men hoppades att jag skulle sova bort det.
Jag mår illa, har ont i huvud och hals och känner mig allmänt blä! :(
Jag som nyss varit sjuk, hoppas det är något 24timmars grejs.

Natten var helt okej, vi gick faktiskt och la oss vid 22 och somnade relativt snabbt. Vaknade vid 1 för att stoppa in Jamie's napp och sen igen vid 3. Halv 5 vaknade J till och då gav Oliver honom en flaska sedan sov han till tjugo över 6. Oliver sa att han fick springa och stoppa in nappen ett par gånger mellan halv 5 och halv 7 dock.

När jag gick upp kl 9 hade Oliver påbörjat städningen här hemma som jag inte har orkat, så nu har jag bara lite kvar att göra. Det var uppskattat!

Idag skulle jag egentligen både på mammafika och sen träning ikväll, men eftersom jag inte mår bra så skippar jag båda. Jag som var så peppad till att träna nu när jag vilat föra veckan. Aja jag kanske kan ta igen det med ett pass i helgen. Fast jag jobbar på lördag så vi får se hur det går.


Får se vad jag och Jamie gör idag, jag är itne direkt full av energi. Kanske blir en kortare promenad i solen.
Oliver blev troligtvis sen ikväll också så kanske fixar nån film och myser framför.

Nu ska jag passa på att lägga mig raklång en liten stund innan J vaknar från sin nap.

Kommentarer
Sandra

Hejsan! Jag måste fråga, har du provat att fälla över handtaget på er nya city cerox? Hur känns den att köra då? Jag kanske ska köpa en likadan och vill veta hur det känns att köra den, kanske att man kan fälla över handtaget och köra med de stora hjulen framåt på vintern och så. Mycket tacksam för hjälp!

2010-10-13 @ 19:22:43
URL: http://gonatcha.blogspot.com
Dijana & Theodore

Usch ne han sover inte hela natten:P, d va inte meningen att "vilse leda" dig. Vaknar ca 2-3 ggr för mat vilket är helt ok. jag börjar vänja mig och tycker inte alls att det är lika jobbigt som det har varit.:)

2010-10-13 @ 20:03:25
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: