2010-10-21 ? 21:00:05

Full rulle



Jaha då är det första gången jag får sitta ner idag sen jag vaknade. Var iväg på babysim där vi provade på ett nytt dyk. Man skulle hålla barnet ifrån sig släppa det i vattnet sen vrida runt och lyfta upp igen. Det gick superbra för oss! Det är bara två gånger kvar på denna kursen, vi vill jättegärna gå på fortsättningskursen också. Så det är bara att punga upp med 800kr till + 400kr när det är nytt medlemsår efter årsskiftet. Det är så himla dyrt med babysim, men så himla skoj också, det överväger faktiskt priset!!

Efter babysimningen stack jag och J direkt iväg och handlade. Det blev mycket mer än jag trodde, så slet 3 tunga påsar i mina händer eftersom shoppingkorgen under vagnen redan var full av väskan med simkläder. Vi var hemma vid halv 5, hann precis slänga i mig några knäckemackor innan jag snabbt bytte om och cyklade till gymmet. Avancerad step idag, det gick mycket bättre än igår, flåset var inte lika jävligt. Jag älskar de avancerade passen, där man verkligen får tänka till och komma ihåg alla stegen.

Så här svettig var man efteråt (efter x antal med avtorkningar haha)

Jag hinner inte mer än ut för att ta cykeln så öppnar himlen sig, självklart! Så cykla hem så snabbt jag kunde i motvind och ösregn. Ställde mig och gjorde kycklingfilé + sallad och tryckte i mig allt inom loppet av typ 3 minuter, är så himla hungrig efter jag tränat.

Det var riktigt gott!

Nu har jag fått mig ett varmt bad eftersom jag frös så in i. Ska ställa mig och göra lite fruktsallad som jag kan ha när jag ser lyxfällan, mitt favvo program!

Hoppas ni har haft en mindre stressande dag!


 

Hela familjen var förresten och matade ankorna häromdagen, Jamie bara stirrade storögt på dom.
Haha han undrade nog var det var för något

Kommentarer
Ida

Ja, helt jävla sanslöst var det!

2010-10-21 @ 22:39:24
URL: http://trolltoka.blogg.se/
J U L I E

åhh vad god maten såg ut att vara.. Duktig du e som tränat så hårt dessutom :D

2010-10-22 @ 16:13:10
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: