2010-10-22 ? 16:15:00

22 oktober



Efter en tidig morgon gick vi och la oss igen, J vaknade vid 8 och då tog Oliver honom. Jag sov vidare till kl 13!! Helt chockad när jag vaknade, brukar aldrig kunna sova så länge. Men det var välbehövligt, vaknade utvilad!

Ville träna idag halv 5 men hittade ingen barnvakt och Oliver hann inte komma hem i tid så fick ställa in det :( Men har bokat ett långt pass Step1 imorgon (70min) kl 11. Gillar egentligen inte att träna så tidigt, men det får jag stå ut med!
Så istället hann jag städa här hemma, IGEN, att vi inte kan lära oss att hålla ordning! Fick dammsugat också, nu när katterna är ute släpar de in en massa skit. Fick bytat sängkläder också, vilket jag älskar!

Ikväll ska jag laga zucchini&aubergine lasagne, ska bli gott. Oliver var nog inte hemma förrän runt 19 så blir lite sen mat, men äter hellre tillsammans än själv.

Annars har det varit en väldigt händelselös dag, så har inte så mycket att berätta. Helgen blir lugn, träning imorgon sen mysa hela familjen och på söndag blir det loppis (nästsista gången för säsongen)

Dags att börja planera vad vi ska ha med oss till Dublin också, 3½ vecka tills vi åker, det börjar närma sig. Kan knappt fatta att vi är i mitte nav november om 3½ vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: