2010-11-08 ? 22:28:06

The Walking Dead



Fick inte ut några auktioner ikväll, jag orkar inte! Vi har ätit middag och sen åt vi fruktsallad.
Andra avsnittet av "The walking dead" har vi också hunnit med, så jädra spännande, får gåshud bara jag tänker på det! Jag verkligen ÄLSKAR zombies! Jag och Oliver har suttit och diskuterat upp en plan om hur vi ska gå tillväga när zombies tar över världen. Först skulle vi besöka en polisstation för att hitta vapen, det bestämde Oliver.
Jag tjaffsar inte emot utan följer efter den personen som skyddar mig, jag hade nog bara sprungit och gömt mig nånstans annars ;)

Nu ska vi gå och lägga oss, är supertrötta båda två

- Natti Natti-

(ej från serien)

Kommentarer
Dijana & Theodore

Den "härligaste" scenen måste vara när dem gnuggar sig i zombie organer och hänger "korvar" runt halsen innan de springer ut bland alla zombies. haha så sjukt vidrigt:)

2010-11-09 @ 21:02:46
URL: http://mybabybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: