2010-11-08 ? 15:13:43

Nu åker vi snart




Igår kväll la jag ut min Canadian jacka på Tradera, vill bli av med en massa saker samtidigt som jag vill få ihop lite extra cash inför Dublin resan.
Ja nu börjar det verkligen närma sig, 9 dagar kvar tills vi åker, det ska bli så skoj! Jag har alltid velat åka till Irland och speciellt har jag alltid velat rida på Irland. Har förgäves försökt leta upp ett ställe på internet, men det är nog lättare att kolla när jag väl är där. Hade varit så otroligt roligt att hyra en häst i en timme eller två och bara rida ut i den vackra naturen.
Jag hoppas för övrigt att det inte blir regn när vi är där (fat chance) vi har nämligen inget regnskydd till sulkyn. Jag tror inte Emmaljungas passar på, ska prova. Annars får vi se om jag hinner köpa något innan vi åker.

Jag ringde flygbolaget idag för att kolla hur det gäller med barnmat på flyget och alla andra saker som hör till Jamie. Så nu är jag klar på alla regler så vi inte står där när man ska igenom säkerhetskollen.

Ikväll tänkte jag ta fler foton på Tradera saker och lägga ut en massa.
Jag har ju nämnt innan att jag vill ha så lite saker som möjligt (eller ja av våra saker, Jamie får gärna ha massviss med leksaker). Nu när han är nära att krypa känner jag mig så stressad att få färdigt här, att få undan alla "extra-saker", att barnsäkra och allt som hör till.

Förresten, är det någon som är ute efter en NY skitsnygg dunjacka ifrån Canadians så gå in här och buda vettja! Nypris: 7000:-


Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Åh jag måste oxå lägga ut lite på tradera! Dock säljer jag lite guld nu via guldbrev så jag får in lite extra :)

Så spännande att åka utomlands med bebis. Ska vi göra i sommar. I dec ska vi bila till sthlm. Ska bli så roligt! Har ju släkt o vänner där :)

2010-11-08 @ 19:14:31
URL: http://triquetra.blogg.se/
Anna

Vad är det för storlek på jackan?

2010-11-08 @ 19:52:18
Madde

Fin jacka och vad kul att resa:)dyrt att åka till Dublin va?

2010-11-08 @ 21:04:26
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
J U L I E

Vad tusan.. Jag gick på IKEA här i Jönköping men de hade för tusan inte rea på den där mattan.. Jag har en sån hemma ju och vill ha en i mitt studentrum... Vafaaaaan!!!!!!!!!!!

2010-11-10 @ 18:55:28
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: