2010-03-20 ? 02:00:12

Värkar


Sitter och klockar värkar nu.
Dom började inte kl 3 utan dem började för typ en halvtimme sen. Så fort jag hade städat och kommit ut ur duschen ungefär...

Sen 01.32 har jag haft 8 värkar, ganska starka. De har varat mellan 53 sekunder och 2 minuter och 32 sekunder, men mest runt 1½ minut.
Så har ju ganska många och ganska ofta.
Dem gör mer ont än föregående nätter, men fortfarande inte superont.

Vet inte om man borde ringa förlossningen och förvarna. Ska kanske vänta en halvtimme/timme till och se om dem håller i sig så regelbundna och ringa då.

Kommentarer
Sandra [2barnsmamma]

Hej! Fått någon bebis än? :)



Jag tänkte även passa på att tipsa om en tävling i min blogg som pågår just nu där du kan vinna ett Alfons Åberg-paket som innehåller 2 böcker och en Alfonsdocka.



Ha det bra :)

2010-03-20 @ 10:17:17
URL: http://sandrastomberg.com
Rosita

Shit va spännande!!! Va precis inne och kollade webbisarna men inget där ännu. Hur går det??? Du inser väll att det är taskigt att skriva ett sång inlägg vid två och sen inte uppdatera. Vill veta!!!

Tänk om du ligger och föder nu! Shit. Blir helt nervös nu...

Kram!!

2010-03-20 @ 10:50:23
mikaela

spännande :D :D

ett tips för att förenkla det hela är att använda http://varktimer.se

det kan man även ha i mobilen :) så slipper man sitta och anteckna..



woho, lycka till nu!

2010-03-20 @ 13:54:17
URL: http://pickadoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: