2010-03-26 ? 22:09:37

Myskväll



Jaha då var vi hemma igen.

Jag och Oliver tog bussen till mina föräldrar där vi mötte upp brorsan och Challe. Sen tog vi en promenad ner i stan, gick rundor lite. Sen fick jag den briljanta idén att spela biljard, var superlänge sen. Det var riktigt roligt, borde göra det oftare! Vi spelade i 2 lag, par mot par. Jag och Oliver vann med 4-2, vi är bäst!
Sen gick vi och köpte lite godis, ja lite i jämförelse med brorsan och Challe, 1,6kg fick dom med sig!!! Galet mycket haha.

Sen tog vi bussen hem och köpte pizza. SÅ nu har vi ätit och hunnit sitta på våra rumpor ett tag.
Är faktiskt riktigt trött ikväll. Ska lägga mig snart, göra lite sudoku, medans Oliver spelar lite.

Har varit en skön kväll, har distraherat mig, vilket är skönt!



Suck, blir så sur på vissa kommentarer, typ att man ska låta bli att längta efter sitt barn och att vi förstföderskor är ju såå dumma som börjar längta alldeles för tidigt. Men herregud, tror det är helt normalt att längta efter att träffa sitt barn. Sen att man mår dåligt över väntan är en annan sak, hade jag kunnat hade jag ju självklart valt att inte må dåligt över det och istället kunna njuta av varje sekund. Men det är ju knappast självvalt. Så är lämna såna dumma kommentarer gör mig bara irriterad. River det i era ögon att jag gnäller, är kinkig eller rentav blir galen av längtan här på min blogg, så behöver ni ju faktiskt inte läsa.
Det här är ett forum för mig att kunna vädra mina tankar och jag tänker knappast sitta och sila igenom mina ord för att tillfredsställa någon annan. Så det så!


Alla ni andra som fortfarande hänger med och läser trots ett antal dåliga dagar, jag antar att ni vet hur det känns och känner med mig istället för att dömma mig.
Hoppas NI får en underbar helg! Själv ska jag försöka njuta av det underbara vårvädret som förhoppnngsvis fortsätter i helgen. SKulle behöva påbörja lite trädgårdsarbete jag och älsklingen.

Kommentarer
Sophie

Ska be min Bm om en med. Här händer de ju inget =)... jag har nästa tid bf+3. Så hoppas att de händer något efter de. Hoppas ni får en fin lördag kväll!

2010-03-27 @ 18:08:16
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: