2010-06-17 ? 01:18:43

Barnvakt imorgon


Imorgon tänkte jag träna mitt första step pass på vääääldigt länge. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var jävligt roligt och jag var faktiskt ganska bra på det också. Men som sagt det var ett bra tag sen så vi får se hur det går.
Inte att förglömma så var det ju inte så längesen jag lågg och tryckte ut en 4kilos klump heller, det har alldeles säkert satt sina spår på min kropp. Jag har ju fortfarande väldigt ont i blygdbenet, så det lär säkert kännas efter passet imorgon.

Så eftersom jag ska träna imorgon så ska min mamma vara barnvakt åt Jamie. Känns väldigt jobbigt just nu, att lämna honom, det har jag aldrig gjort innan. Men någon gång måste ju vara den första och det är bara i 2 timmar.

Jag tänkte amma hon mamma precis innan träningen, sen går jag ner till gymmet (bara 5-10 min gångväg bort), tränar, duschar och tar lite egen tid och sen promenerar jag upp igen, det tar nog ca 2 timmar. Jag har iaf pumpat ut mjölk som mamma kan ge honom om han blir hungrig efter nån timme, han brukar ju bli det.

Jag litar totalt på min mamma och hennes förmåga att ta hand om Jamie. Det handlar bara om mig, att jag ska lämna min bebis. Men det är lika bra att börja träna med såna kortare perioder nu än att stå där vid inskolningen på dagis ;)




Kommentarer
eriika - BF 30 juni

jag tror alla har svårt att lämna sina bäbisar, speciellt första gången lixom, men de kommer gå skitbra och tänk va skönt att få en stund och göra nått heeeelt för dej själv (även om tankarna garanterat kommer att ligga mest på han, men ändå) :)



han är ju så söööt, charmplutt! tänkte på bildbomben du lagt ut ;P

2010-06-17 @ 06:24:32
URL: http://headtrips.blogg.se/
Carro

Tack så mycket :) joo han är himla gullig, mest glad blev nog jag, och blödig som man har blivit nu när Neo har kommit så blev jag rörd :) hihi

2010-06-17 @ 07:59:55
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
J U L I E

jag vet hur du känner dig babe men det kommer gå så fint så.. Din mamma har ju trots allt uppfostrat dig så det är alltid skönt o veta att ens egna bebis är i trygga händer :)

Lycka till idag!

2010-06-17 @ 08:29:38
URL: http://juulieee.blogg.se/
Sophie - Nicole's morsa

Jovisst ser det mysigt ut hihi=)



Jag vill också börja träna, ser ut som mumin.

2010-06-17 @ 10:57:41
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
eriika - BF 30 juni

haha jag tycker dom är mest ivägen och jobbiga, har önskat mej en förminskning av min man när jag har kalvat klart alla barn vi ska ha ;P onödigt att fixa till dom för att bara "förstöra" dom igen :) har svårt som fan och hitta en amningsBH oxå, beställde hem en 80L nu och dom ryms knappt i den. de är gaaaaalet. vill int ens veta hur de kom å bli när mjölken rinner till :S



åh tack för tipset! jag ska absolut lägga de på minnet :D



2010-06-18 @ 23:24:34
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: