2010-07-04 ? 00:29:04

Grillkväll


Ikväll har Malin, Sandra och Tomas varit här. Sandra och Tomas har varit i Tunisien i 2 veckor så har inte träffat dom på länge. De hade en jäääättefin plånbok med sig tillbaka till mig, tack!



Killarna grillade, eller ja försökte! Oliver la på ALLDELES för mycket kol och Tomas hällde på ALLDELES för mycket tändvätska, det resulterade i väldigt svart kött, men det blev hur gott som helst ändå ;)





Jamie har varit på sitt bästa uppförande hela kvällen. Han har ätit, sovit och lekt med tjejerna, precis som en bebis gör! :)
Efter maten gick vi in och satte oss då det började bli lite kyligt ute. Vi förberedde efterrätt som bestod av jordgubbar och melon, jättemumsigt.

Jag ammade Jamie och sen gick Oliver runt med honom i armarna och Jamie somnade. Vi tänkte prova på att lägga honom själv i sin säng medans vi satt ute och snackade i storarummet (har aldrig fungerat förrut, utan att han vaknat snabbt igen). Så vi gick in i sovrummet, la honom i sin säng. Jag la mig bredvid i vår ifall att han skulle vakna så att jag kunde ge honom nappen. Men han fortsatte att sova så sött och sover fortfarande, han är så jädra duktig!

Usch sitter och har ont i magen nu, vid äggstockarna :( Hoppas innerligt att det inte mensen som är på ingående, hade gärna varit utan den ett tag till!

Älskar sitt nya babygym!
Kommentarer
Lilla

Fick min mens tillbaka ganska så exakt 6 veckor efter förlossningen.

2010-07-04 @ 02:05:38
Alexandra -mamma till Leia

Grillkvällar är bäst :) Hade vi i fredags hos grannarna och igår hos svärisarna. Gottit!

2010-07-04 @ 15:35:17
URL: http://triquetra.blogg.se/
Malin, 22 år Gravid v40

söt liten gosse du hade där :)

2010-07-05 @ 10:42:56
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Fröken M

Vilken liten sötnos !

2010-07-05 @ 16:53:12
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: