2010-07-02 ? 22:16:37

Skön dag


Jamie har verkligen varit en fröjd att ha och göra med idag. Han har varit så glad hela dagen. Jag har suttit och gjort prov i 6 timmar, men han har lekt på så fint med sin pappa, och när han väl började bli lite kinkig för att han var trött, då tog Oliver ut honom på promenad och så sov han ett tag. Sen vaknade han som en solstråle igen.

Jag fick lite dåligt samvete efter provet för att jag knappt ägnat någon tid med honom idag. Så jag tog och gav Jamie ett bad och sen fick han smörjas in med miniderm för han börjar bli lite torr. Jag har slutat bada honom varannan dag och gör det nu var 4-5e dag istället. Har olja i vattnet och sen smörjer jag med miniderm om jag ser att han börjar bli lite torr.
Efter badet så lekte vi i nästan en timme, hade superskoj! :) Han började bli lite nannig såg jag på honom så la honom i vagnen med en napp i munnen och en snuttefilt i famnen, körde fram och tillbaka några gånger tills han började somna och sen så lämnade jag honom att somna ordentligt själv.
Jag gick och satte igång en maskin tvätt och när jag kom ut sov han - voila! Körde in honom i vårt sovrum och stängde dörren. Så vi fick äta mat i lugn och ro för en gångs skulle.

Provet idag kändes bra, jag hoppas på ett VG med vi får se. Nu måste jag göra klart resten av analyserna jag har kvar, det kommer att ta tid! :(

Här kommer några bilder från idag också...



Han har på sig den nya bodyn ifrån London Baby och sina nya knäskydd som ska hjälpa till när dom försöker krypa. Har en video där han försöker krypa från innan idag, får se om jag orkar lägga up den sen.

Ha en bra kväll gott folk!
Kommentarer
Sandra

Varför badar han så ofta? Vår tjej är 2 mån och hon har badat två gånger totalt. Fast du skrev att han gillade det va?

2010-07-03 @ 21:14:35
URL: http://gonatcha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: