2010-07-16 ? 10:42:34

Prov


Det märks rejält nu att Jamie är i en tillväxtfas, han vill äta hela tiden.
Inatt vaknade han en gång i timmen och ville ha mat, så jag är lagom trött idag! Som tur var så hjälpte Oliver till med att vagga och försöka få honom att somna efteråt och byta blöja osv. Han gick även upp halv 6 med honom i morse då J vaknade, jag hade adlrig orkat det!
Jag hoppas att denna perioden går över snabbt och vi kan få tillbaka våra mysiga amningsstunder och lugna nätter.

Idag har jag första religion provet och första insändningsuppgiften ska vara inne. Det ska nog gå bra.
Oliver kommer hem vid 1-2 och tar J så jag kan göra det i lugn och ro.

Det är supervarmt ute och jag njuter inte ett dugg, tycker bara värmen är jobbig! Jag blir så slö!
Kommentarer
Therese

håller helt med! Var tack vare familjeliv som jag blev tipsad om "växa och upptäcka världen" (har jag för mig den heter iaf). Där är många knäppa på sidan men också en hel del bra information!



Är imponerad att du orkar plugga samtidigt som du har en sån liten att ta hand om! Förstår att du längtar tills det är över =)

2010-07-16 @ 12:46:14
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: