2010-01-31 ? 17:12:32

Spark


Vilken latdag det har varit idag!!

Vi såg film till typ kl 1 inatt, sen ville Oliver spela sitt spel på datan. Stackare, har ju varit utan det i 3 månader nu.
Kl 6 imorse vaknade jag, då satt han fortfarande och spelade haha, helt otroligt! Jag somnade om och vaknade kl 9(!!) igen, då satt han fortfarande kvar, men lyckades övertala honom att komma och lägga sig.
Vi somnade och jag vaknade inte igen förrän kl 13!!! Jag måste varit ganska trött, vem fasen sover så länge?
Jag gick upp och lagade en äkta enkelsk frukost till mannen och överraskade honom med frukost på sängen.
Väldigt uppskattat var det. Tills jag erkände att jag var uttråkad och ville att han skulle vakna, och det var det snällaste sättet att väcka honom på :P

Sen dess har vi bara legat i sängen, läst lite gravidböcker, tittat på tv, lekt med katterna, tittat på hela magen stormar (det är när lillkillen har hicka och sparkar omkring samtidigt) ser väldigt roligt ut måste jag säga.

Nyligen klädde vi iaf på oss och gick till affären, behövde tvättmedel. Så köpte Neutral tvättmedel till bebisens kläder också, så nu ska jag börja tvätta dom imorgon. Måste ju hitta aktiviteter att sysselsätta sig med :P

Bjuder på en video när lillkillen sparkade igår. Bortse från ljudet ifrån filmen (som för övrigt låter som det är en porrfilm hahah, men det var det INTE jag kan berätta hahha)


Kommentarer
Malin

Vad sött!! =) Hoppas att han sparkar imorgon när vi ses!! har ju inte fått se det på riktigt än! =/

2010-01-31 @ 18:03:05
J U L I E

haha det där känner man ju tydligt igen... Så mysigt!! Marcus fick nästan tag på en fot/hand idag eller nått... tyckte det var så "alienlikt" om jag ska citera honom haha....

2010-01-31 @ 23:21:02
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: