2010-02-03 ? 18:23:41

Vuxen


Har varit ganska duktig idag också.
Vaknade av att mamma ringde och väckte mig, hon ville komma förbi en runda efter jobb, visst fick hon det :)
Kunde inte somna igen efter det, så då var det lika bra att gå upp och börja städa.
Fick vikt undan de sista av barnkläderna, ska ta bilder i byrålådan sen, så
får ni se hur organiserad jag KAN vara :P

Har även beställt en ny dammsugare från expert nu, så den borde väl komma inom en vecka, wiihoo, vår dammsugare suger inte, så man kan säga att den suger haha vad rolig jag var nu :P
Kameran jag har beställt ligger på posten också, så ska gå bort och hämta den imorgon.

Jag tog in täcket och kudden ifrån vagnen som står i förrådet också, så det tänkte jag tvätta imorgon.
Känns som om det mesta börjar bli färdigt.
Tessie kom med en bra idé att jag ska ställa mig och stryka allt också. Lite pinsamt att erkänna, men vi äger inget strykjärn :P Vi har inget som behöver strykas.
Men har skickat Oliver på strykjärnsjakt nu, så nu ska vi bli vuxna på riktigt, äger snart vårt egna strykjärn!
Och bebis också för den delen ;)
Så om han får tag i ett idag så stället jag mig och stryker imorgon.

Kom på idag att vi har en del saker kvar att handla

* Badkar till bebis
* Vita dra-på-lakan ifrån IKEA
* Termometer
* Nagelsax

Tror det är allt.
Ska försöka ta mig ut till Malin någon dag när det inte är snö längre och hämta babysittern, hoppgungan
och bröstpumpen ifrån henne så att vi har det hemma också.
Fick låna hennes babyskydd för när vi ska ha hem bebis.
Jag tycker det känns lite onödigt att köpa ett, med tanke på att varken jag eller Oliver har körkort och därmed ingen bil. Känner vi att vi behöver ett senare så köper vi nog ett begagnat, helst ifrån någon man känner så man vet att det inte blivit krockat.


Nu för en stund sen fick jag ett ryck och fixade till bebishörnan i vårt sovrum också, fick upp en tavla som jag har fyllt i med ett tyg som jag köpt på IKEA och rensade upp bland sakerna, tyckte faktiskt det blev ganska bra om jag får säga det själv :)

Vad tycker ni?

Kommentarer
Tessie80

Men va mysigt! :-) Han kommer ju att sova som en riktig prins där. ;-)

Jasså, ni äger inget strykjärn? Hihi! Det gör faktiskt vi trots att vi aldrig stryker. ;-)

2010-02-03 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: