2010-02-02 ? 19:12:12

Vinter!


Vilket jävla väder det är säger jag bara! Värsta snöstormen ute igen, undrar när vintern är över?

Sista träffen på föräldragruppen var idag, ingen hade fått bebis än. Då slapp jag bli avis iaf :)
Vi gick igenom amning, vilket jag tyckte var givande, hade en del frågor om det som nu är
besvarade. Jag kan det mesta om graviditeten och själva förlossningen och alla smärtstillande osv, men om amning kan man ju egentligen inte läsa sig till, alla säger olika.
Det kändes som en bra avslutning till det hela.

Om en vecka har vi nästa barnmorskebesök, får se om den lilla har börjat fixera sig då, det känns som om han ligger mycket lägre i bäckenet nu, börjar bli svårare att gå normalt. Känner mig som en gående kliché när jag vaggar fram som en anka, men inte så mycket jag kan göra åt det. Det känns som om man går med en oll mellan benen, så inte så jävla bekvämt direkt haha.

Har tvättat nästan alla bebiskläder och filtar och sängkläder nu, gud vad mycket vi har! Har nog 2 maskiner kvar och har tvättat 3. Ska sätta mig och vika ihop de jag tvättade igår och lägga in dem fint i byrån :)
Sånt sysselsätter jag mig med haha :P

Bjuder på en bild från innan idag, då jag fortfarande var på bra humör eftersom jag inte hade behövt gräva mig fram genom snön än.
Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer
Tessie80

Meeen vilken mysig bild! Och tröjan bara älskar jag, sån vill jag med ha! :-D

Ett tips om du har tråkigt om dagarna, så kan du stryka kläderna med. Tar sin lilla tid vill jag lova! Hihi! Det gjorde jag med Theos kläder när dom var nytvättade och jag hade fullt upp. :-)

2010-02-02 @ 21:39:30
Pernilla

Vad fin du är :) Vad mysigt att ni snart ska bli föräldrar! Kram

2010-02-02 @ 22:01:15
URL: http://niillos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: