2010-02-05 ? 11:19:44

Trötter


När vi hade ätit middag igår så kändes det som om något slog all luft ur mig. Var SÅ trött att jag inte visste var jag skulle ta vägen, helt rosig om kinderna och skulle kunnat börja gråta när som. Det bara kom från ingenstans, kände mig helkonstig.
Jag gick oh la mig i sängen och släckte ner hela rummet, satte på "Att möta förlossningssmärtan" avslappningscd.
När den var färdig låg jag och bara stirrade ut i rummet i 40 min, sen gick jag upp igen, mådde mycket bättre.
Helkonstigt, antar att det var en hormonrush eller något.

Oliver kom in och vi såg Lost, sen satt jag vid datan medans han somnade. Kl kvart över 12 stängde jag av datan, men somnade inte förrän vid 3 inatt, det gick bara inte!
Hade flera stycken förvärkar som inte var särskilt sköna, var nästan tvungen att andas igenom dom.
Känner mig helt trött och öm i magen nu.
Det är nästan så att man får upp hoppet om att det ska starta snart, men det kan ju hålla på så här läääääänge innan bebis tittar ut!

Vetinte om han gillade förvärkarna eller blev sur, för han började fara omkring som en galning där inne :P

Idag blir det en svängom med dammsugaren och sen ska jag ta och stryka med vårt nya strykjärn, vuxen nu haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: