2010-02-21 ? 22:58:14

Tradera rocks!

Har hållt utkik på Tradera efter en tunnare fleeceoverall att ha nu när bebisen kommer. Jag trodde först inte att jag skulle behöva en, men med tanke på hur vädret fortfarande ser ut så lutar det mer och mer efter att jag behöver en overall ändå. Känns lite onödigt att köpa en ny för x antal hundralappar när jag inte kommer att kunna använda den i mer än kanske 2 månader. Men det kanske kan vara bra att ha för kyliga sommarkvällar också.

Jag hittade iaf en jättesöt vit overall som jag bjöd på och sen har jag totalt glömt bort det. Men fick mail idag om att jag vunnit den, för 5kr!! Nu blir väl frakten runt 50kr, men 55kr för en overall är ganska överkomligt enligt mig :)


Visst var den söt? Kan se vår lilla kille i den.

Kommentarer
Sandra

Vilket fynd! Själv köpte jag ett klädpaket på tradera som innehöll en jättesöt vit fleeceoverall, perfekt att man slipper köpa en för några hundra som du själv skrev.

2010-02-21 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: