2010-02-10 ? 20:11:54

Shopping

BM besök idag, hade gått ner 2hg till nu och väger 1,1kg mer än när jag blev gravid, inte illa för att vara i vecka 34!
Jag blir ju lika glad haha. Barnmorskan sa att jag med störst sannolikhet kommer att gå ner 10-12kg efter graviditeten och sen ännu mer när jag ammar, så tills sommaren ska jag vara megasmal :)

Mitt blodtryck var perfekt igen, så det var nog bara en svacka förra veckan. Bebis hjärtljud var också super, blev ganska förvånad att mitt SF-mått vuxit med 3(!!!) cm på 2 veckor haha. Så nu är mitt SF-mått 34cm.
Han hade dock inte flyttat neråt än utan låg fortfarande väldigt högt med huvudet, rörligt kallade hon det. Men jag har haft sånt tryck den senaste veckan så han måste ha gjort något konstigt med huvudet då haha.
I övrigt var allt bra, pratade lite om förlossningsbrev, vilket vi skulle gå in mer om vid nästa besök om 3 veckor.
Nu beräknade hon att han skulle väga mellan 3,8-4kg. Låter inte så farligt, värre om det börjar närma sig 5kilos gränsen :P Då springer jag hah

Fick handlat i stort sätt allt det sista vi behövde. Var en sak som var slut på IKEA, men Malin sa att hon skulle handla det till mig för hon jobbar nära.





Hittade även doftljus på IKEA som luktar av rentvätt, åh vad underbar dem luktar, har tänt dom här bredvid nu.
Nu ska jag lägga mig raklång en stund, läsa min nya gravidtidning, lukta på ljusen, äta choklad och dricka en cola, det har jag förtjänat :)
Då får alla en glad Sandra




Kommentarer
Emma

Vaa? Är han beräknad att väga så mycket nu? :o

Har ni långt till ikea? Jag är sugen på att åka dit, fick presentkort i julklapp men vi har 25 mil dit.. hehe :p men ska försöka få med sambon dit innan bebis kommer iaf.

2010-02-11 @ 20:42:29
URL: http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: