2010-02-07 ? 15:35:58

Raka benen


Lyckades tvinga in mig i duschen nyss, fick rakat benen.
Det är rätt roligt hur en sån enkel sak som att raka benen blir ett jätteprojekt när man har en +2kg bebis i magen!
Man får dyka upp varje 10e sekund för att ta ett andetag sen är det bara att hålla andan.
Börjar det kittla i benen så vet du att du behöver ställa dig upp så att dom får blod, men gör inte det för snabbt för då svimmar du nästan!
Skrattretande måste jag säga haha.

Har renbäddat sängen, förberett massa filmer och nu ska vi lägga oss raklånga :D

Hoppas alla ni andra får en underbar dag!

Haha förresten kl 3 inatt sparkade så hårt så jag trodde hans fot skulle komma igenom magen, det var definitivt det hårdaste han sparkat. Jag tror han börjar bli irriterad över att där inte är så mycket utrymme kvar, då är vi två ska jag säga! Passar det inte så får du gärna titta ut snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: