2010-02-05 ? 13:16:58

Den osminkade sanningen


Jag har inte sedan jag gick i 5an visat mig utanför huset i smink, aldrig.
Det minsta jag har gått ut med var foundation, puder och rouge och då var det när jag skulle till BM för att sjukskrivas när jag spydde var 10e minut, inte ens då är jag utan smink.

Varför? Undrar ni säkert då, jo jag tycker jag är såååå hemskt ful utan smink. Har inga ögonbryn (har ögonbryn men dom är så ljusa att dom inte syns), ojämn färg på hyn, ja listan kan göras lång.

Kommer ihåg när vi åkte på läger i 7an eller 8an, jag hade tagit bort sminket på kvällen, men sen smög killarna över till tjejernas sida och så skulle vi prata, spännande ju :) Ja ända tills en av killarna pekade på mig och utbrast: "Du har ju inga ögonbryn!!!!"
Alla skrattade men det var inte lika roligt för mig haha


Men nu tar jag modet till mig och lägger ut en bild där jag är HELT osminkad



Kommentarer
Sandra

Men herregud, ojämn färg? Du har ju porslinhsy! Du skulle se mig... ;) Och ändå är jag skitlat och okunnig när det kommer till smink. Har aldrig ens testat puder, och jag är 23! Superbra att du lägger ut en bild, du har inget att skämmas för!

2010-02-05 @ 15:18:41
Tessie

Men lilla vän! Du är ju JÄTTEFIN, inte behöver du ha smink heller! Jag har sällan haft smink sen Theo föddes trots att jag hade det jämt förut, sov till och med med smink när jag och sambon träffades, hihi! Tycker att du ska visa upp ditt vackra ansikte och låta hyn andas emellanåt med. Kan ju berätta för dig förresten att mina ögonbryn är ljusare än dina när jag inte har smink. ;-)

2010-02-05 @ 17:15:07
Larissa

Du ser ut att ha bra och fin hy. Tycker också att det är roligt att läsa om par som väntar barn. Jag längtar tills jag och min sambo börjar försöka, vilket förhoppningsvis blir snart.

2010-02-05 @ 19:04:27
URL: http://oikari2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: