2010-02-15 ? 20:20:06

Boooring

Gud vilken tråkig dag det har varit idag!

Har bara legat och kollat på tv-serier och gjort sudoku.
En massa förvärkar inatt igen, gör ju inte det så lätt att sova. Helt galet att det inte är så lång tid kvar tills lilleman tittar ut. Det är som mest 8 veckor! Om högst 8 veckor är jag mamma! Det ska bli så underbart!

Dagarna spenderas nu bara med att dagdrömma. Hur det kommer att bli, hur våra liv kommer att ser ut.
Men framförallt hur han kommer att se ut, och vad han kommer att heta :) Vi kommer absolut inte kunna bestämma oss innan vi träffat honom. Det kvittar hur mycket vi diskuterar fram och tillbaka om olika namn, vi kan inte välja ett. Hur ska man kunna välja ett namn åt en person man aldrig träffat?

Har äntligen fixat min e-legitimation, så nu fungerar den igen. Tydligen så måste pappan avsäga sig de dagar (förutom de 60 han måste ta) skriftligen. Det märkte jag igår när jag skulle planera ledigheten på försäkringskassans hemsida. Jag kommer ju att ta all ledigheten, förutom hans 60 dagar som vi kommer att spara till ett senare tillfälle.
Det var ju tur att jag märkte det nu, så vi har tid att skicka in den blanketten så att han avsäger sig 180 av de 240 dagarna. Annars hade min ansökan om de dagarna jag vill ha blivit avslagen. Man vill ju gärna ha pengarna i tid.

Sitter och väntar på att Oliver ska komma hem. Maten står på spisen, den blir sen idag.
Idag blir det lax, som jag längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: