2010-02-10 ? 09:03:28

BM

Kan jag inte bara få sova en natt?! Jag vet att bloggen blivit lite gnällig nu, men det blir så när man inte får sova ch bara har ont. Lyckades somna vid 3 inatt och vaknade halv 8, nu verkar det inte som om jag kan sova mer.

Fick det riktigt fint städat igår iaf, den nya dammsugaren var riktigt bra! Känns så skönt att vakna upp till en ren och fin lägenhet.

KL 15 ska vi vara hos barnmorskan idag. Efter det ska jag och Oliver åka ut till IKEA, men Malin och Sandra.
Ska handla det sista vi behöver, vilket inte är mycket alls.  Fast det kliar ju alltid lite i fingrarna på mig på IKEA, så vi får se hur mkt som följer med hem :)

Får ta och åka och storhandla någon dag snart också, maten börjar tryta i frysen och vill inte stå här med ingen mat hemma om bebis nu får för sig att komma lite tidigt.

Efter en orolig dag igår utan sparkar och rörelse kan jag också meddela att lillkillen har hoppat omkring som en akrobat i magen heeeeela kvällen och natten, underbara unge ;)
Åh vad jag längtar efter att hålla dig och bara titta på dig.
Jag och din pappa låg och pratade med dig igår, du hörde nog va? Vi pratade om framtiden och hur vi tror det kommer att bli efter att du tittar ut till oss. Det ska bli så spännande att träffa dig för första gången, och varje dag efter det!


Mmm blev plötsligt sugen på goda clementiner eller apelsiner, men alla smakar skit nu :(
Får väl bli en påse med Fuji äpple ifrån jobb senare idag, men det hjälper mig ju inte nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: