2010-08-20 ? 20:43:52

VG!


Jaha då var skolan slut, THANK GOD!
Med det kapitlet avslutat så har jag fått VG i slutbetyg på båda kurserna, det är jag jävligt nöjd med, med tanke på hur jag har kämpat med att hinna.

Helgen ska spenderas med att fixa trädgården och resten av lägenheten inför ankomsten av farmor, ja Jamie's farmor. Hon kommer långväga, ända ifrån Irland. Ska bli kul att träffa henne och framförallt, jättekul för henne att träffa Jamie, hon har inte träffat honom sen han var en vecka gammal, tyvärr är det ju så när man bor långt ifrån varandra!

Efter att ha lagt in sista måltiden för idag i matdagboken innan, så landar vi på prick 1500 kcal. Träningen har medfört 651kcal, så jag har egentligen bara ätit 849kcal, det måste man ju går ner något på ;)
Jag har legat i underskott på kcal varje dag så jag hoppas att jag gått ner något när jag väger mig på måndag.
Idag är i varje fall 5e dagen utan godis, och det känns förvånansvärt bra. Känns inte alls som att jag vill strypa varje människa som går förbi mig, det är ju alltid bra.

Jamie har varit riktigt trött idag, jag vet inte om det är pga tänderna, men efter vi varit ute och tränat sov han i nästan 2½h, vilket han inte gjort på måååånga veckor, det är hööögst 1½h åt gången som gäller. Sen så fort jag tagit upp honom så är han trött igen lika fort. Han har bara velat äta ersättning också, riktig mat har gått sådär idag. Men nu nannar han gott sedan 1½ timme tillbaka.

Hoppas ni haft en bra dag!
Kommentarer
eriika

grattis till VG :)

2010-08-20 @ 21:06:15
URL: http://headtrips.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Ja de va skit läskigt, får ångest när jag ser gungan. Men nångång ska ju faktiskt vara den första. :)

2010-08-20 @ 21:57:44
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Meya och Frank

Jag brukar betala 114 kronor för 56-58 blöjor. Nu köpte jag denna boxen, där var 120 blöjor och den betalade jag 189 kronor för. Så lite sparar man ändå in ;) Gäller ju att vara ekonomisk och så stor plats tar den ju inte. Sjukt smidigt tycker jag.

2010-08-21 @ 11:11:12
URL: http://oupswemadeababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: