2010-08-15 ? 01:49:35

Natti


Usch vad trött jag är. Har suttit uppe och pluggat lite nu.
Ungefär hälften av den första skrivuppgiften är klar, nu har jag bara resten + nästa skrivuppgift och ett 5 timmar långt prov kvar att göra, innan söndagen är slut! Men sen är jag färdig!
Sen blir det absolut inte mer plugg under föräldraledigheten, jag är slutkörd!
Ser fram emot att vila upp mig efteråt, inte bara fysiskt utan mentalt. Jag har haft detta hängande över mig hur länge som helst nu. Det ska bli skönt att ha axlarna fria ifrån en massa stenar.

Men nu, NU ska jag gå och lägga mig. Lillkillen lär vakna snart och vilja äta och sen vilja upp för morgonen nån gång mellan 4-5, uuunderbart :S
Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Vad pluggar du för nåt? Är du inte mammaledig :)

2010-08-15 @ 13:41:02
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: