2010-08-13 ? 08:56:25

Helvetesnatt


Vilken hemsk natt!
Jag visst att det skulle bli jobbigt eftersom Jamie sovit nästan hela dagen, men ville inte väcka honom. Han hade ju ont och behövde sova.

Så halv 3 inatt tyckte Jamie att det var morgon. Sen dess har vi varit vakna. Eller ja han har varit vaken i 2 timmar sovit 1 timme och så har vi hållt på så. Dessutom har han varit jättekinkig (säkert tänderna) ena stunden och skrattat nästa stund. Jag behöver kanske inte ens säga att jag är totalt urlakad. Oliver var inte hemma inatt heller han stack efter att vi tjafsade igår kväll och stack ut med ett par polare och sov även där inatt. Så jag är på sådär superduper megabra humör just nu, not!
Han kommer hem när som och då ska han få ta Jamie så jag kan få sova!

Oliver hade tydligen varit i slagsmål också, suck! Ibland undrar jag vad den mannen har innanför pannbenet! Kan han inte bara bete sig som sina 34år ibland. Han är en sån underbar pappa och sambo, för det mesta. Men så gör han en sån jävla idiotisk sak ibland och då vill jag bara strypa honom!

Vid halv 8 la jag och Jamie oss i ett skönt bad iaf, det gillades av J! Vi låg och plaskade och lekte och nu har han somnat.


Nu kommer Oliver innanför dörren, så jag är redan halvvägs på väg till sängen!
Kommentarer
Carro

haha ja men precis :D

2010-08-13 @ 09:15:39
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
J U L I E

Åh jobbigt att J vaknade inatt och dygnet vände för honom :( Jag som hade hoppats att det gått bättre....

Och riktigt trist att du tjaffsat med O.. Varför sa du inget? Kunde suttit uppe med dig och hållt dig lite sällskap..



Hoppas ni får löst problemen i varje fall.. Love you!

2010-08-13 @ 09:31:43
URL: http://juulieee.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Va tråkigt att ni haft en jobbig natt, du får säga åt oliver att han tar nästa natt så får du sova. ;) Här har vi faktiskt börja få bättre nätter, tror det var den där fasen dom gårigenom kring 12 veckor som störde henne på natten. :=

2010-08-13 @ 10:50:21
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: