2009-09-18 ? 23:01:14

Vänner



Denna dagen har varit så otroligt seg! Bara för att jag vet att efter jag slutat jobb idag så har jag 4 dagars ledigt, då vill man att det tar slut NU! Tappade helt suget halvvägs genom dagen och ville bara att tiden skulle gå snabbare. Det gick ganska snabbt, skönt det.

Cyklade ifrån jobb och direkt hem till mamma. Skulle få några öl till Ollie för imorgon eftersom jag glömt att sticka till systemet. Hade heller ingen lust att cykla ner i stan på förmiddagen imorgon för att handla.
Väl där hemma så blev man sittandes i soffan i en timme. Boss, mammas hund har nog gått och blivit kär i mig. Han är helt till sig varenda gång jag kommer och spenderar sedan hela tiden jag är där med att ligga i mitt knä. För er som inte vet så är Boss en ganska stor schäfer, inte en knähund direkt! Men jag tycker det är så mysigt när djur självmant kommer och vill mysa så han fick gott ligga i mitt knä, trots avdomnande ben!

Kom hem för bara en liten stund sen nu, hade med grillade revben och bröd till Oliver som han sitter och tuggar på nu medans jag skriver. Sen blir det att se 1 avsnitt av Stargate, eller kanske 4 :P Jag skulle aldrig erkänna det för honom, efter jag ser på det "för hans skull" men jag gillar den faktiskt :D

Imorgon har vi planer med Sandra, Thomas, Malin, Pada(?) och tror Emma också skulle med. Vi skulle gått ut på restaurang och sedan gjort något, men INGEN av oss har några idéer på vad. Helt tomt i våra små huvuden. Så planen nu ser väl ut som att vi ska hem till Sandra och Thomas, laga mat där, eller köpa färdigt, och sen bara sitta och spela spel  och mysa. För mig spelar det inte så stor roll vad vi gör, jag dricker ju inte nu ändå, så jag följer alla andras planer :) Det blir hur kul som helst.
Vi är aldrig, ALDRIG, lediga allihopa samtidigt, så då får man passa på att träffas.

Sen vill jag veta varför inte alla tycker det är lika fantastiskt, underbart och speciellt intressant att vi väntar barn.
Kanske bara jag som är konstig?

Godnatt gott folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: